top of page
TIPS OCH IDÉER FÖR ATT SKAPA DEN PERFEKTA FÖRETAGSFESTEN
Att skapa ett företagsevent som verkligen engagerar, inspirerar och lämnar bestående intryck är en konstform. Ett bra event bygger inte...
SENASTE TRENDERNA INOM SOCIALA MEDIER
Sociala medier utvecklas ständigt. Här har vi sammanfattat 2024 års trender.
INTERNKOMMUNIKATION - NYCKELN TILL FRAMGÅNGSRIKA EVENT
Att planera och genomföra ett framgångsrikt evenemang kräver inte bara en noggrant utformad strategi och en välkoordinerad arbetsstyrka,...
TEKNIKTRENDER INOM FRAMTIDENS EVENT
Eventbranschen är i ständig förändring, och teknologiska framsteg spelar en avgörande roll i hur vi planerar och genomför event.
MÅNGFALD OCH INKLUDERING UNDER EVENT
I dagens mångkulturella samhälle är det viktigt att evenemang inte bara är platser för underhållning, utan också plattformar för att främja
HÅLLBARHETSTRENDER INOM EVENTBRANSCHEN: FRAMTIDEN ÄR GRÖN
I dagens samhälle blir hållbarhet alltmer än bara ett buzzword – det blir en nödvändighet. Inom eventbranschen är medvetenheten om...
VARFÖR STORYTELLING ÄR AVGÖRANDE I MARKNADSFÖRING
I en värld där varje varumärke kämpar för uppmärksamhet, är storytelling inte bara en teknik – det är konsten att skapa en känslomässig...
BYGG EN STARK FÖRETAGSKULTUR GENOM KONFERENSEN
Hur man bygger en stark företagskultur genom konferensen
TRENDER INOM EXPO & MÄSSOR
Trender inom expo och hur man kan visa upp sitt hållbarhetsarbete under en mässa.
DU HAR 10 SEK ATT NÅ GENERATION Z
Hur når man generation Z? Vilka är dem och vad vill de ha? Hur skapar man ett attraktivt varumärke? Vi sammanfattar och ger tips på vägen
VÅRT HÅLLBARHETSARBETE INOM EVENT
Vi vill vara en aktör, en eventbyrå som vågar ta steget att ändra vissa mönster och invanda rutiner när det kommer till event. Vi vill...
VÅR SKAPANDEPROCESS FÖR EVENT & MÖTEN
Det måste vara tydligt vilka mål som finns med eventet och HUR det är tänkt att ni gemensamt ska nå dem. Därför är detta några av...
5 TIPS FÖR ETT LYCKAT EVENT
Det finns några saker som alltid är viktigt att tänka på när man ska skapa ett lyckat event, galamiddag eller företagsfest. Naturligtvis...
bottom of page